Vajayjay clean!

Datum: 2011-03-07 | Tid: 13:19:17



Jag känner på något sätt att det är viktigt att informera er alla om att min vajayjay är ren och fin och "ser ut precis som den ska göra".

Det var inte heller så farligt egentligen. I början var jag faktiskt skeptisk, även när Sturk sa att hon låg och skrattade. Fast Sturk är även tjejen som kollar på 101 sätt att åka ur en gameshow, och istället för att sitta i total skräck, kläcker ur sig; "Det där ser ju skitkul ut, det där vill jag göra!" Men det var inte så farligt, inte värre än att ha sex egentligen, fast med plastredskap och med någon som sitter och stirrar på ditt underliv istället för att titta dig i ögonen. Eller vad man nu föredrar när man ligger.

Oavsett så var det helt okej.

Nu blev det slaskpannkakor med Elin. Hon gjorde dem dock bättre än jag, de såg faktiskt ut som pannkakor...

Kommentarer
Postat av: Camilla

varför garvade hon? hahahha

2011-03-07 @ 20:12:18
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0