Myspys

Datum: 2011-04-15 | Tid: 14:29:12
Överraskade en Oscar med en liten muffins med grädde på och ett ljus i och en grön ballong. Han tyckte jag var dum i huvudet men tror han uppskattade gesten ändå. Vi satt och mös och pratade om sommaren och om hur man fastnar framför TV:n om det är ett bra program (varpå jag frågar vad han sa för att jag satt och kollade på TV:n...)

Blev jättetrött trots att jag drack kaffe, men kunde inte somna på grund av det. Runt ett eller så så däckade jag och vaknade av mig själv, som vanligt, klockan sju. (Och lite pga Storchie som skickade sms då).

Åkte in till stan vid nio, mötte Sturk, körde en liten shoppingrunda och blev totalpank. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0