Vad det var jag köpte

Datum: 2011-03-25 | Tid: 14:03:34
Oh vilken mysig kväll hos Oscar. Trots att stackarn var sjuk och låg avdäckad i soffan så var det ändå trevligt. Jag och Saga (läs: Saga) gjorde middag och köpte godis och glass. Sen gjorde vi alla varsin sak, Oscar låg och kollade på Bourne Identity efter en total fail från mig och honom och försök att koppla in datorn till TV:n, Saga spelade CSI: Crime City och jag satt på hennes telefon och spelade Tap Tap Revenge 4.

Anyway, fick med mig paketet hem till Oscar och jag testade det som behövde testas och sen satt jag och Saga och bläddrade igenom katalogen som kom med och jag säger det; tur att jag ska till land of Thai om tre dagar, annars hade det varit kört för mig och min ekonomi.

Det här var i alla fall vad som låg i paketet.

Nu ska man bara betala skiten också...Attans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0