Storshopping och Spritbowling

Datum: 2011-03-20 | Tid: 17:18:08
Igår så var det astagg för att träffa alla godbitar i staden Stockholm för att införskaffa diverse saker till Andrés skiva. Både jag och Elin bestämde oss för att ta en välförtjänad sovmorgon och åka in först vid ett, men båda lyckas faila och kommer sent. Möter upp Saga och Therese men Therese måste till jobbet, så vi går omkring vi tre och tar sen en två timmar lång fika på Thereses jobb.

Storchie kommer, shoppar lite till, äter på donken och hamnar på Marions. Dags för spritbowling, som från och med nu är nya grejen första tordagen efter löning. Eller vilken annan dag också, egentligen. Får en appletini men inser att alkohol, nej det är ingenting för mig, så Jesper får den när han kommer. På något sätt kommer vi fram till att jag och Jesper ska ligga för jag har daterapat hans (min) drink och vi ska få barn. Detta spinner vi vidare på och vi har nu datum, namn och kön för våra framtida barn med fina drag och fina färger. Vi har även kommit på att vi ska ha sex till Proud Mary eftersom den låten är klockish och lite av våran grej.

Vi fakkar ur (vilket också är den återupprepade frasen hela kvällen), och CpNico och CpChristopher tycker att det är kul att nypa mig i armen (som jag dessutom tagit sprutan i) eftersom jag inte insett att det är straffbart att inte ha grönt på sig på St. Patrick's day. Stjäl en hatt dock.

Vi drar till Spit men jag blir otaggad och trött och sitter mest och tjurar och bråkar med allt och alla. Hade i och för sig ett trevligt samtal med de två britter som fick den gröna hatten jag stal av Curt och sen gav bort i protest när Nico tjatade i sin fylledimma om hur jag inte skulle ha den (fick tillbaka den dock). Får sovsällskap hem i form av en Elin och vi totaldäckar med Frassedawg mellan oss.

Trots halvbra slut, en toppendag!


Världens bästa fika!



Hälsoshots, ja tack!

 


Saga provar outfits

 


Bra och nyttig mat. Man måste ju tänka på sommaren

 


Appletini på Marion's

 

'
Storchie med världens bästa hatt!



Saga med världens bästa hatt!

 


Nico i världens sämsta hatt!

 


Oscar i världens bästa hatt!

 


Efterfest, Boulesällskapet a.k.a Creepy Girl in Background & Rainbow blääh

 


Kinaflipp i den överlägst bästa hatten i universum!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0