Oh no, vajayjay

Datum: 2011-03-07 | Tid: 09:57:33
Uppe med tuppen för att genomlida en gynundersökning för första gången.
Igår var det spänt när jag plötsligt insåg och snabbt delade med mig av denna tanke;

"Elin, imorn ska en kvinna stirra upp i min vajayjay!"

Idag känns det ungefär likadant. Har ingen riktigt lust att ha en person, man eller kvinna som sitter och undersöker, pillar och verkligen synar det allra heligaste samtidigt som de kommenterar med några "hmm" och "mmh", och man desperat försöker få reda på om deras få uttalanden är positiva eller negativa.

Men men, det värsta som kan hända är väl att jag blir sexuellt ofredad, men jag tror inte ens att det skulle kunna klassas som det eftersom jag... i brist på andra ord (förlåt mamma!) är ganska sexuellt frustrerad just nu!
Man tager vad man haver, HAHAHAHA!

God morgon!


Kommentarer
Postat av: emelie

tänk om han eller hon hade sagt något som "Du är lik din mor" hahahahahahaah

2011-03-07 @ 19:50:28
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Camilla

vaar det en kille eller tjej då ? :D

2011-03-07 @ 20:11:13
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahaha du e ju störd kim! :D

2011-03-09 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0