Ny idé!

Datum: 2011-03-14 | Tid: 14:06:02

Låg igår natt och försökte komma på något asbra som jag kan vara på skivan, som ändå är relativt enkelt att knåpa ihop eftersom det är så kort varsel. I morse kom jag på att jag ska vara Misty från Pokémon. Det är relativt enkelt, och sakerna går att hitta.

 

Allt jag behöver är ett par röda hängslen, ett par röda sneakers (tänkte stjäla Filippas röda converse), ett gult linne och sen orange sprayfärg. Har ett par jeansshorts hemma som kommer passa asbra. Sen måste jag köpa en pokéboll också... Eller hitta en Togepi som jag kan springa omkring med hela kvällen.

 

Men man vet att man är lat och fucked up när det första man tänker på när man inser att man ska ha shorts, inte är att det kommer vara skitkallt, utan att det kommer bli så jobbigt att raka benen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0