Kollektivet är över

Datum: 2011-03-08 | Tid: 18:06:43

Idag kom Elins mami hem, så idag blev jag utkickad från mitt andra hem där jag har spenderat den senaste veckan plus lite till.

 

Är tillbaka hemma i vardagen, och trodde jag skulle få världens välkomstfest, men när jag öppnade dörren var det ingen hemma! Besvikelse. (Sen kom jag på att mamma inte ens vet att jag skulle komma hem idag...)

 

Tror jag spendera min kväll med att städa mitt rum, träna lite och kanske tillbringa lite kvalitétstid med Familjen Token (även fast de nu inte heter så längre...och jag kan inte komma på vad de heter heller).

 

Imorgon och sju dagar frammåt är det bara jobb som gäller! Hockeyslutspel, y u hate me?


Kommentarer
Postat av: S

Jag hann inte ens sova där en natt :(

Och så lev jag avbokad från hockeyn imorgon.. BAD day!

2011-03-09 @ 00:06:35
URL: http://noirblanche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0