effin 'ell

Datum: 2011-03-22 | Tid: 16:14:42
Igår gjorde GC namn för sig igen, och höll sitt goda rykte om att vara kungar på att FAKKA UUUUHR. Alla var utklädda, till och med grabbarna som alla gick i matchande clowndräkter, och det hela var bara en succé. Lite fail eftersom ingen egentligen visste vem jag var, men jag tror att jag hittade en Ash på Rose men hann aldrig hälsa, och sen när jag och Elin var på väg till bussen så såg vi en riktigt Ash och skrek "Misty!" men hann inte visa att jag faktiskt var Misty, så han trodde nog att jag var psykiskt utmanad.

Nåväl.

Innan förfesten till skivan så satt vi hemma hos Bella på klassmiddag. En klassmiddag som bestod av sex personer från klassen och Bellas yngre bror (Pontus/Patrik/James/Svante - u choose). Vi hade det jättemysigt och nostalgiskt och sen körde vi Dance Central. Bästa upptaggningen för dans!

Dance Central

 

Kväva Hannan med mina bröst, det är alltid kul!

 

 


Kommentarer
Postat av: Hannan

Herre min Gud...Jag dog typ sakta! :P

2011-03-23 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0