Det blir bara värre och värre

Datum: 2011-03-14 | Tid: 12:46:45

Jag försöker hålla stenkoll på läget i Japan, och i morse när jag vaknade så insåg jag att det inte kommer bli bättre innan de två veckor tills vi drar. Nu har en ny explosion inträffat vid Fukushima 1, och evakueringen har blivit ökad från 1 mil till 2 mil på grund av risken det medför.

 

Snackade i alla fall med Expedia och hon som hjälpte mig sa att vi ännu inte kan få pengarna tillbaka om vi avbokar flyget, eftersom Air China själva bestämmer, och än så länge är det bara återbetalning till de som åker till och med 17:e Mars. Däremot sa hon att man kan avboka hotellet till och med 01:00 Japansk tid samma dag vi åker, och få alla pengar tillbaka.

 

Varken jag eller Bella har tagit ett riktigt beslut, och hon ska komma över på sin lunchrast.

 

Men vi får hålla fortsatt koll på det där, och ta beslutet efter vägen. Nu vet vi i alla fall vilka spelregler vi kör efter.


Kommentarer
Postat av: elin

En stor del av mig tycker verkligen att det suger att ni kanske inte kommer komma iväg, och lider med er att det ska vara så krångligt.



MEEEEEN en liten liten liten liten del av mig är ändå pyttepyttelite glad om det skulle bli så att ni får alla pengar tillbaka och så kör vi en London istället! Ehe

2011-03-14 @ 14:15:13
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0