Att shoppa under shoppingförbud

Datum: 2011-03-20 | Tid: 17:37:57
Så länge man har en bra anledning så är det ju okej! Eller?

Hade tråkigt när jag väntade på Elin. Och mitt förra likadana halsband gick ju faktiskt sönder...eheh

 

Men vadå? 30 kronor? Det är ju ingenting!

 

Alltså, det var ju till skivan och det är väl bättre att köpa budget än ett par för 200 spänn på American Apparel. Eller?
(Fun story; Jag och Elin fick gå in i en affär som precis hade stängt för att köpa dem, eftersom rockaffärer tydligen inte tycker att röda hängslen är värdiga dem längre...ehggrrr)

 

Det perfekta linnet tar tid att hitta. Men som tur är var det ju billigt. Och då är det ju okej!

 

Det finns egentligen inte någon bra ursäkt för detta. Men jag gör ingenting halvhjärtat!

 

Misty kan ju inte gå omkring utan en Pokéball! Tänk om det dyker upp vilda Pokémon i det höga gräset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0