Tanken slog mig just

Datum: 2011-02-03 | Tid: 15:09:08
Jag stod och fönade håret och tänkte på hur blek jag var, sen tänkte jag på att alla åker iväg för att bli bruna, och sen tänkte jag på hur Bella och jag hade sagt att vi skulle dra till Egypten (good thing we didn't, vi hade blivit dödade dirr!), men valde Japan istället, och där blir man inte brun. Då slog tanken mig att vad fan spelar det för roll? Jag ska till fucking Japan om två månader! Landet jag har drömt att åka till sen Bella och Jag var 15 och småfisar i rymden och trodde att vårat studiebidrag skulle räcka för en resa dit.

JAPAN LIKSOM!


Kommentarer
Postat av: Annika Karlsson

Vad spännande dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa igen! :p Hoppas du har en spännande dag :p

2011-02-22 @ 09:48:58
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0