Hur man fikar när man jobbar på Globen

Datum: 2011-02-10 | Tid: 15:07:39
Igår fick jag, Elin och Sturk vara med Saga på Globen för att rodda inför LG-hockeyn som ska vara i helgen. Efteråt åkte vi och fikade och pratade bort oss i upplevelser de senaste året, och sen helt plötsligt så stängde dem. Alla otaggade på att åka hem så vi drog till Marion's istället och skulle dricka te och fortsätta där.

Det fick vi dock inte för helt plötsligt började "killarna i hörnet" "killarna där borta" och alla möjliga människor beställa in massor av dricka till oss. I början var det jättesegt och jag ville inte alls dricka, men i kom det och sen helt plötsligt så var jag jättetagg. Vi började bowla och hade så himla kul. Stoffe, Nico, Sebbe och Max kom också dit och bowlade men de var så fega så de ville inte möta oss.

Sen drog vi till Spitfire och där var alla. Blev lite mer dricka och jag och Saga freakade ut totalt! Epic!
Hoppade på 890:an som skulle ta mig hem, satt och gungade med huvudet som en fjolla hela vägen hem men råkade trycka stopp på fel hållplats och gick av helt åt helvete. Men jag tog "genvägen" och skuttade glatt hemmåt med en cigg som tycktes räcka hela vägen hem, och sjöng för allt jag var värd. Helt ensam. Klockan halv fyra på morgonen.

Kom hem, gömde mig på rummet, och freakade ut i en halvtimme till med dans och tagg. Helt ensam. Klockan halv fyra på morgnen.

Alkhol tar fram det bästa och värsta i mig!
Love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0