Bluergh

Datum: 2011-02-17 | Tid: 12:23:10
Igår gick inte som planerat, och jag var tvungen att ta en taxi hem.
En taxi som kostade mig 449 kronor (rip off!)

Saker jag kunde ha gjort för dessa 449 kronor istället;

  • Köpt ett busskort
  • Införskaffat hela min månadsförbrukning av nikotin
  • Köpt 45 cheeseburgare
  • Gått på bio 4 gånger (exklusive popcorn)
  • Betalat min mobilräkning
  • Bowlat i två timmar
  • Använt till Japan
  • Gått på nästan valfri konsert
  • Inte betalat taxi
En sak är säker, taxi är inget för mig, hur pissigt jag än mår!
Morr

Kommentarer
Postat av: A

Aaah! Hatar när man tänker i dem banorna! Svårt att undvika också..

2011-02-17 @ 13:59:29
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Bella

Vadå, gick det inga bussar? Eller var du för sjuk för att vänta? :(

2011-02-17 @ 17:03:04
Postat av: Kim

om man får vara så ful i mun; jag kaskadspydde och kunde nog inte ha tagit mig hem kommunalt utan att ha dött

2011-02-17 @ 23:55:49
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0