Kapitel åtta - Ownership

Datum: 2010-09-27 | Tid: 20:27:23


Så tog jag mig äntligen tid och fick kapitlet uppskrivet på datorn. Det skickades genast iväg till Bella för en kommentar, och jag fick svaret ME LOVED IT!! *hjärta*. Bella har börjat köra på dålig grammatikstilen på senaste tiden! That's why you hot, haha. Hon är ju för söt.

Fick också frågan när nästa kapitel kommer, och det har jag ingen aning om. När jag finner mig tillrätta med resten av livet och kan börja skriva igen?

Je ne sais pas

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Åhåhå, Escargot!

När kan man köpa din första bok om man får fråga?

2010-09-28 @ 13:44:08
Postat av: Sara

Prata inte med mig om röknings goda sidor...

2010-09-28 @ 23:32:04
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0