Helgen

Datum: 2010-10-10 | Tid: 18:32:00
Igår blev jag high fivead av en kund och var springflicka åt alla. Sen fick jag köpa öl på nota på hotellet (lite sorgligt att de ser mig så pass mycket att jag är pålitlig att komma tillbaka och betala senare), och pratade kärleksproblem med en kille som var asfull och asdryg, och som bara gillade Sturken.

Sen mötte jag, Sturk och Charly upp Bruno, Oscar, Jacob, Rico och Hänning och satte oss på After. Värdelöst egentligen, men sällskapet var skönt.


Idag kom Marcus på besök på sin Tour through Stockholm. Han har bosatt sig i Skåne, men kilade upp hit. Det var trevligt som fan. Har inte sett saten på flera år. Åkte sen till Globen för att jag glömde min iPod där igår, och var tvungen att hämta den, eftersom den är mitt liv. Stannade kvar ett tag och volontärarbetade lite (också sorgligt att jag har så tråkigt att jag jobbar gratis). Sen mötte jag Bella och nu ska vi baka bullar.

Och med vi menar jag hon. Jag är värdelös på att baka, bullar framförallt, så jag sitter mest och kollar på, äter popcorn och hämtar saker hon kan behöva.

Najs helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0