Äntligen hemma...eller ja

Datum: 2010-10-25 | Tid: 20:09:17
I fredags gick jag ut...idag kom jag hem. Ibland blir det så bara. På fredagsnatten kom vi hem till Henning på efterfest (ascool utsikt btw), och sen drog vi direkt till jobbet. Jag och Malin sov en timme i Angelini (hade inte sovit över huvud taget), och sen var det full rulle på N21 08:00-14:00. Över till Globen, kolla Mamma Mia! Sen jobba ZZ top. Ut efter jobbet, sitta och kolla på britter som har klätt ut sig helt extremt, åka hem till Oscar, inte sova, göra mat, sova och sen åka hem.

Har haft samma kläder på mig sen i fredags, och att borsta tänderna när jag kom hem var en näst intill orgasmisk känsla. Och jag har fortfarande alla pengar kvar (ja...de få små slantarna jag hade till och börja med). Malin Casado är kung och betalade för hela min kväll, inklusive nikotin och fyllekäk.

Jag ska betala tillbaka någon gång. Någon gång när jag är svinrik! Eller vid nästa lön...ja...ni vet

Kommentarer
Postat av: Malin

Dvd!!! Kärlek till dig alltså ;P <3

2010-10-25 @ 20:51:51
Postat av: Kim

you know it br0 ;D

2010-10-25 @ 21:33:07
Postat av: Anonym

hoppas du betalar hennes semester

2010-11-01 @ 18:57:50
Postat av: Kim

nu ska vi inte ta det allt för långt

2010-11-02 @ 01:01:26
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0