Världens sjukaste och roligaste kväll

Datum: 2010-11-07 | Tid: 17:13:26

Igår fyllde Sturken 19 år, och det skulle firas med buller och bång. Jag stod i en timme och lockade hela mitt hår, men by the time jag och Malin hade kommit i princip halvvägs, så var dessa lockar påväg rakt ner igen. Hatar ju mitt hår. Grrrr.

Hos Sturk fick vi mat och dricka, och vissa av oss (jag...) taggade som fan för utgång. Var precis helt lagom perfekt full hela kvällen igenom. Men i alla fall, åkte in till stan till Soft Bar, och visst, ganska trist ställe, men med sällskapet jag var med så blev det ändå ett helt fantastiskt förkröksställe (vi kom fram till att sturks place var förförkröket). Sen drog vi till Patricia och där var det fullt ös medvetslös. Det första jag hittade var ett par solglasögon vars ena lins var borta, sen hittade jag en scarf och sen hula hulablommor. Det dansades och det dracks och det röktes och det dansades lite till!

Strax innan fem drog vi till Donken och en efter en droppade alla av, tills det bara var jag och Malin kvar, men vi fick sällskap av två latinos som kom och snackade med oss. En av dem addade mig på facebook...lite läskigt...men mest kul. Åkte hem, var hemma runt halv sju om inte senare!

KANONKUL!


Kommentarer
Postat av: elin

asså hahahah bilderna på dej o mig vid tunnelbanan. du är lycklig på båda och jag försöker se nykter ut men misslyckas xD

2010-11-07 @ 22:09:51
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0