The return of the lost daughter

Datum: 2010-11-22 | Tid: 21:06:54
Jag har i princip nyss kommit hem efter en lång och händelserik resa (med nyss menar jag att jag har suttit och stillat mitt behov av internet i allmänhet och skrattat åt bilder på en viss Malin).

Jag har under dessa dagar varit med om mer än vad jag borde ha, men också haft roligare än på länge. Min nacke är öm efter galet dansande med Saga på Caféet. Dansande som freakade ur Stoffe och Curt (som sen började dansa lika funka som oss), och jag har ont i mina lår av helt andra orsaker. Min röst är lite halvhes efter skrikande vid kungsträdgården klockan fyra och jag är påväg mot förkylning tack vare en timmes promenad efter någonstans att äta (visste ni att donken som alltid är öppen, är stängd på söndagsnätterna? sämst!)
Och sen perfekt avslut med bio, trots komplikationer!

Nu blire skriva på på på på på om jag ska ha en chans i helvetet att hinna till deadline.
Over and out
Win life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0