Det går bra nu

Datum: 2010-11-02 | Tid: 01:00:41
På ett dygn har jag skrivit ungefär 6000 ord, vilket är skitbra, för mig. Men det känns som att det går för bra nu för att jag inte ska fucka upp det i slutet och misslyckas ändå. Ska leva i nuet och inte oroa mig för framtiden än.
Huvudkaraktären har gett sig av, har träffat sitt kärleksintresse (hon vet inte om det än), och jag har ett försprång på ungefär tre dagar.

Tänkte lägga av för kvällen, ta en cigg och kanske gå och lägga mig. Men samtidigt har jag ett riktigt flow nu och jag tänkte att jag kanske skulle hinna klart med flygplansscenen innan jag går och lägger mig. Lär ju inte hinna skriva lika mycket imorgon eftersom jag sover så länge, och inte kommer hinna med att göra allt och sen åka till jobbet.

Men men, det löser sig!
PHEW


Kommentarer
Postat av: elin

sv; haha skööönt! ^^

2010-11-03 @ 17:56:01
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0