Nu äre banne mig sommar!

Datum: 2010-05-18 | Tid: 00:28:37
Idag har det varit en aaaasnajs dag!
Hade prov i historia, och efter det så skippade jag resten av dagen eftersom det var så fint väder, istället drog jag med Krullis, Bengt och Martin in till stan för att Krullis skulle köpa en ny skateboard.
På Gullmars mötte vi Krullis brorsa Freppe och vi drog till Core.
När brädan var fixat (2045 spänn, HELL NO!) så åkte vi till Haninge och en skola som ligger där i närheten. Där spenderade vi de kommande fyra, fem timmarna. De skateade och jag kollade på och njöt av solen. Sen gick vi till Coop, handlade mat och åkte till Trollbäcken för att sätta oss vid Långsjön.
Det var grymt mysigt! Lustgas och skön musik. Cigaretter och vackert sommrigt väder plus en skön utsikt liksom. Kan det bli bättre? Nej, trodde inte det heller! :D
Kom i princip precis hem!

Wonderful!

Skate

 

Martin och Jens fick för sig att göra någonting med någonting

 

Jag och Martin slogs med ett snöre. Han vann, men gnällde över smärtan, whereas jag skrattade



Det enda negativa var att när jag gick hem så pajjade min hörlur! >.<
Och så är jag lite öm på diverse delar av kroppen

PEACE SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Hehe okej skönt!:)

2010-05-18 @ 01:22:07
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad ska du göra idag då? :)

2010-05-18 @ 07:05:24
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0