Händelserik dag på jobbet

Datum: 2010-06-13 | Tid: 00:41:24
Tänk så det kan gå när man jobbar i 15 timmar, då kan vad som helst hända.
Idag har följande saker hänt;

  • Jag och mina kioskollegor har använt tiden noga och spenderat den med att rita och skriva historier på kvittopapper
  • Min bh gick sönder så jag fick jobba fem timmar utan den...det var obehagligt!
  • Jag har tappat ett örhänge
  • Jag har under min en timmes rast hämtat ut 16 biljetter till Eclipse
  • Påväg tillbaka så träffade jag på Collgate
  • Jag har twittrat om allt jag har gjort
  • Jag har blivit attackerad av ryssar som inte förstod att i Sverige så pratar vi svenska, engelska eller något av de moderna språken om de har en jävlig tur och träffar någon som kan, inte ryska som de verkade tro
  • Vi har städat lagret på Globen
  • Vi har hittat en läkerolgömma (DIARRÉ I VECKOR!)
  • Tre danskar har skrattat åt mig eftersom jag satt gömd bakom en papperskorg
  • Jag har haft mustasch på mig
  • Jag förstörde Henriks hamburgare eftersom han trodde att jag var någon slags betjänt och skulle spruta ketchup på den. Han sa inte hur mycket ketchup så jag öste på.
  • Jag och Sturken blev tillfrågade om vi ville gå med i sekten hela grejen. Det var "ganska lätt" sa han
  • Jag försökte spruta salt från ett sugrör - I failed

På Gullmarsplan så mötte vi Alex, Emma, Adam och Fredrik. Alex hade jobbat, och de andra tre hade varit på bio. Elias och hans kompis kom också, och sen Emma i estet och Oscar och massa andra. Tyresö Gymnasium-reunion Jag fick sällskap på vägen av Adam, och vi snackade om Twilight (han är anti) och någon svettig ryss som hade suttit bredvid honom på bion. Innan vi skildes åt bråkade vi om var Elias bodde. Jag vann, för jag vet exakt var han bor! Det gör inte Adam!

Nu ska jag njuta av min välförtjänade sömn för imorgon blir det full rulle igen!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0