Förberedelser inför balen

Datum: 2010-06-02 | Tid: 17:03:01
Jag har ju ingen god fe som viftar med sitt trollspö och sjunger bibidi-bobidi-bo och därmed ger mig en stor vit klänning, glasskor, och en häst och vagn. Men jag har något liknande. Min mammas kompis är här och fixar mitt smink och mitt hår, och hon har dessutom lånat mig en klänning. Det är drygt en timme kvar tills det är dags att börja åka mot Tyresö Slott för balen.

Vad som är bra med min goda fe är att tolvslaget inte har någon betydelse för mig. Klänningen kommer att sitta kvar och jag kommer inte behöva försöka ta mig hem i den allt mer förfallande vagnen.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Gud vad kul med studenten! :)

2010-06-03 @ 07:37:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0