Eclipse

Datum: 2010-07-01 | Tid: 15:22:06

Eclipse, som är den tredje boken och filmen i serien, går djupare i kärlekstriangeln som är Bella/Edward/Jacob samtidigt som den slåss mot den okända seriemördaren i Seattle som egentligen är ett gäng galna, hjänrtvättade newborns.
Jag kan helt allvarligt säga att det här är den bästa filmen i serien (vilket man har sagt om de andra två, och antagligen kommer säga om Breaking Dawn också). Specialeffekterna var grymma och som alla vet är handlingen väldigt centrerad runt kärleksdramat. I filmen så var det dock ännu mer med The Cullens, vilket jag uppskattar. (Jasper pratar jättemycket och har helt plötsligt fått en ny charm, och Emmett springer omkring och är snygg) Det fanns något för alla parter. Det var humor (Charlie), kärlek, och action (YUM<3) och där satt man helt fastklistrad och bara älskade allting.

Och bara för att teen-spazza lite så fick jag världens ryck när filmen började och välte ut en del av min popcorn, och skrynklade ihop popcornbägaren. När Camillas hand inte fanns tillgänglig för blåmärksskapande, var det popcornbägaren som fick ersätta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0