Vad 2010 innebar för mig

Datum: 2010-12-31 | Tid: 14:27:34
Jag kan inte riktigt greppa att det är en dag kvar på året. Jag har på något sätt inbillat mig att det var flera veckor kvar tills jag behövde oroa mig för det. Jag menar, jag har ju typ precis lärt mig att skriva -10 istället fär-09 och nu måste jag byta igen! Skandal!

Nåja, 2010 har varit ett långt år, om man kan säga så, och mycket har hänt som egentligen inte borde ha hänt, men som är en del av livet. Jag förlorade en hel drös med vänner, på grund av ett missförstånd och en outfreak från min sida, men då lärde jag mig ändå en hel del om vänskap. Jag blev skilsmässobarn, men istället lärde jag mig saker om kärlek. Jag fick massa nya vänner genom jobbet och jag insåg att trots att livet är tungt så finns det alltid en väg upp igen.

2010 innebar London två gånger, världens i övrigt tråkigaste sommarlov (i jämförelse med livet jag levde sommaren innan), studenten och allt som kom med den, sexuella upplevelser, mer jobb och mer utgångar i samband med jobbet. Det har också inneburit; Frasse - The dog of DOOM. Och en födelsedags fest jag inte visste om som mamma hade dragit ihop för att jag skulle få någonting litet när jag kom hem från Londonvistelsen nummer två. Året har också inneburit slutet för min baby, och den bok som förhoppningsvis ska få mig publicerad, om livet går som jag vill.

2010 har varit fullt av för sena nätter, för tidiga mornar, av filmer och böcker och alldeles för många sovtimmar. Det har varit fullt av spindeljakt och konstiga kommentarer från okända killar. Det har varit fullt av trånga köer in till klubbar som lämnat mig på dåligt humör, och awesome spelningar. Det har varit fullt av kärlek och det har varit fullt av hat.

I mitten på året (ungefär där) så tänkte jag att 2011 inte på något sätt kunde bli värre än vad som hade gått av 2010, men nu är jag inte så säker. Det är ett mysterium vad som kommer att hända och det ska bli spännande och se vad 2011 har att erbjuda mig för upplevelser den här gången.

GOTT NYTT ÅR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0