Utgång med jobb = undergång

Datum: 2010-08-14 | Tid: 13:22:41
Var ju ute med peepz från jobbet igår, då våran reunion blev en middag med hälften av klassen och inget mer. Vi drog först till Hellströms, men på grund av att vi var relativt många och det redan var packat där så var det svårt att hitta sittplats. När uteserveringen stängde drog vi till Arken och satt där och jag upptäckte min förtjusning i den där Rosa Pantern, som var äckligt god och början på min undergång.
Shottade gjorde vi också!

Sen drog vi till Harry's och där gick det utför, eftersom Kim Vit träffade på en kille som han hade gått i samma klass som. Nämnd kille får för sig att han ska bjuda oss på öl, och shots, och dumfan som jag är så känns det inte snällt att inte dricka, så jag gör det.

Jag och Hanna lyckas lura i en kille att jag var från England men kunde riktigt bra svenska, eftersom jag bott här sen jag var fem, men att mina föräldrar ansåg att jag skulle vara tvåspråkig. Det var kul!

Sen, efter sista shotten så gick det bara utför och halv tre var jag tvungen att börja röra mig hemmåt för att jag mådde så dåligt.

Jag tänker inte ta några detaljer om vad som hände, ska bespara er den fruktan. Allt jag kan säga är att jag aldrig har varit så dräggig och så äcklad av mig själv som jag var igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0