Dag Fem - Abbey road och födelsedag klockan 12

Datum: 2010-08-05 | Tid: 18:28:48
Dagen började med att Helena och jag åkte till Abbey Road, något som jag hade velat göra den veckan, men som helt enkelt inte blivit av. Vi lämnade våra märken där genom att skriva våra namn och sen skrev jag en av mina favoritquotes från McFly. Tog "den långa vägen hem", vilket menade att vi satt på en buss i dryg 90 minuter. Helena gick och la sig för att vila och jag började göra mig i ordning för kvällen!

Vi åt på Donken (så exklusivt) och sedan gick vi tillbaka till Soho! Gick in på en bar som sen visade sig vara fylld med bara bögar. Klagar inte, vi hittade någon som var remotely lik Aaron Johnsson (bög) men det kändes konstigt att inte en enda jävel tittade på oss. Vi drack en farligt god drink. Min smakade körsbär och innan jag visste ordet av det hade jag svept två stycken. SÅ GOTT!

Sen gick vi vidare och det tog inte lång tid (bokstavligt talat...vi gick utanför baren) innan vi blev haffade av någon sån där som lockar till sig kunder och hamnade på en relativt tom klubb. Men det hindrade inte oss! När klockan slog tolv så kom Carlifornia Gurls (precis lagom) och jag dansade som en galning. Han som hade lett oss hit kom också ner och gav mig en kram.

En promenad senare så hamnade vi på en klubb precis bredvid. Vi kom in gratis och det var egentligen 21 men den var också tom så de gjorde undantag. Nämnde att det var min födelsedag och då fick vi två Mojitos! Vi fick också varsin Cowboy av en kille som jag nämnde att det var min födelsedag till, men de drack vi inte upp. Helena var rädd för daterapes, och jag gillar inte Baileys!

Vi åkte hem runt halv tre och var hemma vid halv fem ungefär. Föll direkt till sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0