Är det fel att säga att jag inte har någonting att ha på mig?

Datum: 2010-08-12 | Tid: 16:47:29


Nu precis satt och rökte min morgoncigg (ja, jag vaknade för inte så länge sen!) så tänkte jag att jag skulle kolla vad jag ska ha på mig imorgon när det är återträff (=utgång med ett antal personer i klassen). Men när jag kikade in i min ganska äckligt överfyllda garderob (vi snackar får knappt ut lådorna för att det är kläder ivägen) så slutade det med att jag stirrade rätt in i det, kollade några klänningar och kunde konstatera att jag inte har NÅGONTING att ta på mig för imorgon!

Det är materialistiskt och whatever, men det suger!

Får slänga ihop något (i.e, smita över till BF och leta i deras garderob!) och donera resten till Afrika, så dåligt mår jag över att tycka att en överfylld garderob inte har någonting att ge mig!

Förutom Primark-trosor och redan använda kläder!

Usch, vad händer med mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0