Today I was...

Datum: 2010-04-14 | Tid: 17:42:24
Skolan idag, var segt!
Sen drog jag med Helena och Hannan till centrum där vi åt mat och satt och snacka. Träffade Helenas kompis Totte också, och vi åt glass och hade det trevligt.
När som helst nu ska jag åka in till stan för att möta Vit och käka middag, sen är det dags för Debaser!

Jag har även lyckats lista ut vart mina karaktärer har tagit min historia och nu har jag ett kapitelindex med vad som händer i varje kapitel, typ.
Det här kommer bli klart innan ni kan säga hopscotch!
YES WE CAN


Kommentarer
Postat av: emelie

åhhhhhhhhh GLASS. Avis????? JA

2010-04-15 @ 20:45:45
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0