it's the place to be

Datum: 2010-04-04 | Tid: 03:19:12
Okej, två kvällar två fester!

Första festen var ju egentligen ingen fest, utan det slutade med att vi satt och chillade på söder och snackade och drack öl. Jag och Oscar drog till Slussen tillsammans vid två eller något medan de andra drog till Spybar och sen åkte vi var och en hem till sitt.

Idag så jobbade jag och jag stod med en asskön tjej och vi hade askul.
Dock har jag kommit fram till att folk från Linköping är;

*Väldigt snåla
*Väldigt oförskämda


Och så pratar de konstigt också. Nu menar jag förstås inte alla dessa människor, men de som jag träffade.
Varför?
Jo för att jag blev kallad Stockholmsfitta fyra gånger under första pausen (av samma person).
Jesper räddade dock min dag när jag nämnde att jag skulle starta en ny blogg som hette just Stockholmsfittan.

Jesper: Men då kan vi slå oss ihop! Jag ska starta en blogg som heter Lady Stardust och så ska jag klä ut mig till Babsan.

Tidigare under dagen hade Oscar gjort min dag när vi satt och åt lunch.
Detta var konversationen som följde;



Vad som inte var lika kul var att jag gjorde illa min tumme. Jag gjorde någonting, tog tag i en metallkant och drog så nu har jag världens jack i tummen.
Jag fick byta plåster efter typ två minuter för att det blödde så mycket.
Dessutom håller jag på att få munsår också, så minus på det :(



När jag äntligen fick sluta så satte jag mig vid busshållsplatsen och väntade, och helt plötsligt dyker en gammal kompis till mig upp, och på något sätt slutar det med att hon har övertalat mig att följa med henne på fest, så jag lägger ner boken i väskan, hoppar på en annan buss och spenderar resan med att sminka mig.
Vi drar hem till en kille som jag aldrig har träffat förut och sitter med ett gäng killar som jag aldrig har träffat förut.

I början var det feeeeett stelt även fast alla var trevliga mot mig, men efter ett tag så släppte stämningen och jag var mig själv med dem och släppte lös totalt. Jag tror jag blev accepterad i gruppen.

Och det var en av dem som fick för sig att det enda jag tänkte på hos en kille var storleken, något som han gick runt och sa till alla. Det värsta var att alla trodde på honom trots att jag hela tiden förklarade att det inte alls var så. En annan fick för sig att han skulle fixa ihop mig med någon där (och det visade sig senare att vi hade mer gemensamt än vad vi trodde), och en fick för sig att han skulle ge en killes nummer till mig, för att vi hade "hållit hand" (när det egentligen var så att vi delat på en cigarett...)

Han som påstod att jag bara tänkte på storleken hos en kille var även den som hjälpte mig med mina problem angående Den Snygge Bartendern, och han gav mig några raggningstips i sin fylledimma. Jag tror att jag, trots mina bättre omdömen, ska pröva hans teorier. För, precis som han sa, vad fan har jag att förlora?
Förutom min värdighet...
(Han var dessutom grymt bra på att läsa av mig. Han träffade rätt på nästan allting han sa om mig och mitt beteende, och förmodligen Den Snygge Bartenderns också...i mina ögon verkar han vara en sån typ som Hjälpen beskrev)

Vi sjöng Lips också. Det var feeett najs!

Allt i allt så har det varit en grymt bra dag, och jag är nöjd. Trots att jag mötte Dampe på bussen när jag drog iväg med Axel och Rille för de skulle dra och käka Gyros och blev lite ledsen i slutet när jag var påväg hem eftersom jag blev lite besviken. Men sen tänkte jag att, Äsch, jag har haft en jääävligt bra kväll så vad spelar det för roll? Och sen bråkade Gyrospojkarna om vem av dem som var snällast mot mig.

Axel: Ska du av här?
Kim: Ja...
Axel: Titta nu hur snäll jag är! *kramar Kim* Ha det så kul nu!
Rille: *kramar Kim* Ha det så jättetrevligt!
Kim: *ställer sig vid bussdörren*
Axel: Assåh, om det är trubbel så hoppar jag av vid masten, jag lovar!
Rille: Jag kan hoppa av nu om du vill! Om det är trubbel alltså!
Axel: Jag också!

Det slutade med att jag skrattade, gick av bussen och skuttade hemmåt.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, jag ska fan upp och jobba imorn!
HAHALOL



Nu blev det ännu ett sånt där jävla inlägg med så mycket text!
Hah! :D
Nåja, vad gör man?

PEACE

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Ja jag hade en kanon påsk :) Tog det lugnt med familjen eftersom jag är sjuk.. Din då ? :)

2010-04-04 @ 09:41:28
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: matilda

Så lite så!

2010-04-04 @ 10:47:14
URL: http://mases.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D

2010-04-04 @ 10:51:52
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Händer idag då? :)

2010-04-04 @ 11:12:23
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0