i love the way she glows in ultraviolet light

Datum: 2010-04-30 | Tid: 00:24:24
Idag så har det varit en ganska spännande dag, och ganska random.

Efter skolan så åkte jag till centrum för att möta en vän som skulle köpa biljett till våran studenskiva, och sen möta en annan vän som skulle göra samma sak.

Jag och Vän 2 åker in till Gullmars där vi sitter och snackar i typ fyrtio minuter, innan han måste dra till jobbet. Följer honom ner till spärrarna och ska g följer med honom upp igen och sen måste han springa till bussen så jag tänker att jag ska sätta mig och njuta av solen så länge.

Det slutar med att jag blir uppraggad av någon blatte, desperat försöker skynda på Elins tåg och ger honom mitt nummer eftersom jag har svårt att säga nej.

Det läskiga är att han skickade sms det första han gjorde och sa någonting i stil med "jag vet att det är skumt nu, men till slut kommer det bli perfekt" så jag blev freaked out.


Usch usch usch.
Jobbet var helt okej, ganska segt och inte så jäkla stressigt.
Vi stod och kollade på 3D-tv under första perioden, lyssnade på schlager och spelade ett spel med en touch screenskärm.
Jag var helt såld och jag tävlar om en vara från LG, en miljövänlig tvättmaskin som jag envisades med att jag skulle ha.
Och det var typ det.


Påtal om ultraviolet light;
Fett cool tatuering!



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha OJ, då sa ja fel:) de e ju en lördag

2010-04-30 @ 01:02:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Latte Liten

häftigt!

2010-04-30 @ 01:38:58
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0