Uppdrag: Strumpor till chefen, godis till minichefen

Datum: 2011-03-15 | Tid: 02:30:36
Idag har varit en grymt bra dag. Det har flutit på så underbart och allt har gått precis som jag velat. Typ.
Roligaste ever var ju att jag stod och växlade pengar, och så kom Sturk och sa att hon var klar, varpå Bruno säger att hon ska gå till JamJam och köpa godis till honom. Först tror vi båda att han driver men sen slänger han upp 40 kronor och säger vilka smaker han vill ha. Vi går och hämtar korv och sen tar vi mina civilkläder och går tillbaka. Ser cheferna på vägen och ställer oss vid Bruno och Jonas igen för att inte verka alltför skumma, vilket vi säkert gjorde ändå.

Jonas tror direkt att vi ska ut och röka, men när vi förklarar hur det ligger till så kollar han lite konstigt på oss. Jag säger då; Du kanske också vill ha något, nu när vi ändå ska dit.

Först skakar han bara på huvudet men sen säger han att han vill ha strumpor från Dressman. Svarta, med så hög bommullshalt som möjligt, och ger mig 200 kronor. Både jag och Storch börjar asgarva och sen lämnar vi jobbet för att bege oss mot Jamjam och Dressman. Går in där, och berättar att vi fått i uppdrag av chefen att handla strumpor och kommer därifrån med 12 par svarta 80% bommullsstrumpor. Går till Jamjam köper godis, och hinner ändå tillbaka en kvart innan vi öppnar.

King dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahah ååh jonas är så skööön!

Akta så du inte blir Brunos bitch, lär vara slitigt!

2011-03-15 @ 18:32:57
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0