Shoppingbegär!

Datum: 2011-03-07 | Tid: 18:19:00
Det är så hemskt när man inte får göra något, och då automatiskt vill göra det mycket, mycket mer! Snart är det ju dags för Japan (aaah! 21 dagar!), men när jag kom tillbaka hem till Elin (a.k.a hus numero deux) så hade hon fått en H&M katalog in i sin brevlåda. Och ja, det finns mycket i den katalogen som jag vill köpa, näst intill måste köpa känns det som. Jag kollade upp allting jag ville köpa, vad det skulle kosta mig, och det är ungefär en tredjedel av vad jag har sparat, exklusive nästa lön. Men ååååh vad det lockar!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha "omöjligt, jävla små japaner!" hahaha :'D

2011-03-07 @ 19:48:15
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0