Igår gick inte som planerat, men det var för jävla kul ändå!

Datum: 2011-03-08 | Tid: 13:41:29


Igår var det måndag. Igår så skulle Elin på studentskiva med Oscar. Han kom hit och förade lite och vi satt och kollade på Chuck. Jag skulle följa med dem i hopp om att någon rolig kanske satt på Spit när vi kom dit för de skulle till Pure. Men där satt ingen. Stoffe var i New York, Nico var på Treat med sin vän och Saga ville inte komma i mjukisbrallor.

Anyway, efter ett tag så skulle Elin och Oscar börja röra sig, och vi hade börjat prata om att jag skulle få Idas biljett eftersom hon ändå inte skulle komma. Det blev så till slut och vi tre gick in på Pure. För att sammanfatta det lite kortare så ska jag leka med punkter.


  • Vi träffade på Emelie "Ung Mamma" och Beda från jobbet.
  • Nico kom dit med sin kompis för att hans kompis kände en av killarna som hade skivan
  • De drog ungefär lika snabbt
  • Vi blev bästisar med hur många människor som helst, men bara med killar
  • Vi träffade på Matte Borg efter att jag utbrustit "han ser ut som Matte Borg!"
  • Curt kom in efter att han slutat jobbet på Spit efter många om och men
  • Jag och Elin freakade totalt på dansgolvet
  • Jag fick reda på att jag har en fiende, som veeeeeerkligen inte tycker om mig (<- Hennes ord)
  • Min fiende påstår att jag har raggat på hennes pojkvän vilket är en felaktig anklagelse eftersom 1) de inte var tillsammans när det hände och 2) vi är gamla kompisar och om något så raggade han på mig

Men jag hade världens bästa måndagskväll/natt i alla fall! Stackars lilla flicka som lever kvar i det förflutna. Relationships are bad peeps!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahah vem var det som påstod att du raggat på hennes boyfriend? Börjar hon på s?

2011-03-08 @ 18:39:31
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Camilla

nu tänkte jag fel!

jag borde skälla på dig för att du har raggat på min pojkvän också då!

fy skäms!



;)

2011-03-08 @ 19:13:17
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Camilla

Spam och reklam är onödigt, och jag kommer hata dig för alltid om du slänger upp något sånt.

Beware of the wrath of the crazy korean

2011-03-08 @ 19:13:39
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: S

mjukisar, glasögon och osminkad om jag får be!! Bara mjukisar hade vart lugnt :D

Awesome att du hade en bra kväll ändå.. men lite sur för att ni freakade utan mig :S

2011-03-09 @ 00:04:57
URL: http://noirblanche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0