Fakka ur alltså!

Datum: 2011-03-11 | Tid: 13:35:40
Det finns inte ens tillräckligt med ord i mitt vokabulär för att beskriva hur de senaste dagarna har varit för mig, men jag kan sammanfatta det med att jag inte har någon självdisciplin och borde straffas på något sätt.

I onsdags var ju ändå en ganska normal dag, var trött och lite smågrinig, satt mest tyst och freakade i slutet, kom hem med Storch i lagom tid och sov tills solen väckte oss med sitt skinande! Ehhgrrr.

Det var igår som det faktiskt var så fucked up att det saknas ord (ergo min inledningsmening). Igår var en till synes normal AW med alla godbitar (förutom sweetcheeks som fick skjuts hem av sin papi!) Men när vi skulle dra till Spit (var annars lixxxx) så var det bara jag, Saga och JW som faktiskt fick eld i baken och insåg att sista tunnelbanan gick om alldeles för kort tid, så vi sprang utav bara satan. JW skulle till sin brud så han följde inte med, och jag och Saga lyckades komma sist.

Fortfarande relativt normalt.

Sen ni, sen fortsatte det balla ur. Bland annat så freaked jag och Saga ut totalt (det är inte heller så ovanligt), men saken var den att den här gången var det inte bara vi två, utan i princip alla (någon gång) inklusive NICO! Nico som tyckt att vi är så jobbiga som håller på på ett ställe som inte är till för dans.

Annan rolig sak som hände var ju när Nico skulle slå Saga och jag virade in mig i henne och han slog mig istället. Automatisk reflex är att slå tillbaka så både jag och Saga slår till honom och sen är jag tvungen att lyssna på hans gnäll om jämställdhet, varpå jag kommenterar att jag har blivit slagen förut. No biggie!

Efterfesten då? Jag menar Spitfire måste ju stänga nån gång.
Det var meningen att vi skulle hem till Marcus, och han, Oscar, Amanda och Nico hoppar in i en taxi medan jag och Saga försöker komma ifatt BertBruno, Ivar och André som är på donken. När vi kommer dit hamnar Bruno i bråk med några som står i kö bakom honom och sen äter de mat som femåringar på grund av för mycket alkoholintag.

Sen hoppar vi direkt in i en taxi till Marcus, svarttaxi dessutom eftersom vi är en för många. Jag var inte helt emot att försöka ta oss dit på annat sätt, men det är jag ju aldrig. Taxi är så värdelöst. Kommer till Marcus, står och ringer till alla som är där, får inget svar. Får tag på Marcus som kommer och öppnar, inser att ingen annan är där och drar igen. André och Saga hoppar in i en taxi, jag och Ivar åker med en liten bit tills taxichauffören börjar bråka, och sen tar vi en romantisk promenad i regnet ner till Slussen och diskuterar enbart var hans hus ligger.

Snackar lite med Oscar och han säger att de blev rådissade av Marcus, mer än så vet jag inte. Men det får jag veta idag. Mello whaddup?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0