Det gick bra, sen gick det dåligt

Datum: 2011-03-14 | Tid: 00:02:54
Idag var den ganska dålig dag och en ganska bra dag. Mina hörlurar gick sönder igår natt, så jag fick köpa nya hörlurar, jag har fått herpesblåsor så jag fick köpa Compeed. Jag missade bussen men hann ändå. Jobbet gick bra men det var sjukt stressigt och det var massor av barn. Vi hade för mycket i kassan men fick banka ändå.

En helt vanlig berg-och-dalbanedag. Trots det så kraschlandade jag totalt och blev jätteotaggad på livet. Vi bowlade efter jobbet och jag vann fast jag var så sjukt oengagerad (kanske därför) och sen satt vi och diskuterade utklädnader till Andrés skiva. Satt och kollade hur man skulle kunna göra/få tag på en sån där taggboll, eller chain mace som Gogo har och hittade en sida. Kom sen på hur dyrt det kommer bli och tänkte att jag kanske ska ändra mig och köra Burlesque/Moulin Rouge istället.

Bestämt att på torsdag ska vi ta en shoppingrunda på stan och sen bowla igen. Kan bli kul, kan gå åt helvete. Vem vet

Kommentarer
Postat av: S

KUL KUL KUL!!

2011-03-14 @ 13:07:23
URL: http://noirblanche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0