Vilket liv det blev!

Datum: 2011-01-28 | Tid: 05:37:14
Jag skulle kunna totalt ändra tiden för det här inlägget för att inte verka så sjukt nördig eller nocturnal, men jag är inte den enda som totalt stänger av mina egna behov när jag spelar The Sims. Så här sitter jag, halv sex på morgonen och har spelat, och spelat, och spelat! I ungefär nio timmar har jag inbillat mig att det är mitt på dagen när det är ljust i spelet, och mitt i natten när det är mörkt osv. Jag har både ätit, sovit, och gjort allt det där man inte behöver göra när man sitter fast i en spelvärld.

Anyway.
Det är mycket som har hänt hos familjen Bull, som nu heter Foltz eller något liknande löjligt.

Sheldon dog i en fånig olycka, involverandes en trasig diskmaskin och inte tillräckliga kunskaper i händighet, dagen efter sin födelsedag till tonåren. FAIL


De två föräldrarna gifte sig äntligen (tre dagar innan åldring...) och lyckades skaffa två barn till.
De är nu uppe i sitt sjätte barn (även fast bara fem lever...)

 

På tal om barn. Telly Bull (hon som jag ville fortsätta spela på för att hon var så himla snygg) var med om någon freak accident och kom till bröllopet med sönderbränt ansikte, och bara några få tussar av sitt underbara blonda hår kvar. Jag undrar fortfarande vad som hände, men det finns inte riktigt någon som kan berätta det för mig...

 

Japp, aldrig har jag varit så nöjd med barnen som i den här familjen! BRA GENPOOL, TJOHO!
Eller, om man bortser från den förbannade näsan som är så dominant att den är i varje jävla unge! Buuh!
Men jag har coola barn.

Två av barnen blev blonda, bara det är en bragd när pappan är svarthårig. Men å andra sidan så har familjen Bull (Token) en tendens att göra lite som de själva vill med sina gener. Jaha, oj en rödhårig och en svarthårig? Ja men då blir det ett blont barn, tjoho!

Ett av barnen blev brunhårigt, och de andra tre svarthåriga. Vad som är coolast är ögonen. Vissa har klarblå ögon, andra lite mer diffusa. Och den yngsta blondien har bruna ögon! Mer eller mindre min drömfamilj alltså!

 

Noelle (ignorera kläderna) är den jag ska fortsätta spela med, enbart för att hon är den enda i familjen som fick sin pappas näsa, och alla vet ju att jag kämpar för att få tillbaka en normal snok istället för den massiva breda bron som alla har nu.
Tydligen ska hon bli astronaut hon. Jag hade tänkte att hon skulle ta över nektargården och bli kock. Men vad gör man...

 

Juste. Howard gjorde en tjej på smällen så jag tvingade honom att förlova sig med henne. De verkar dock inte ta skada av tvångsförlovningen för han stack och flyttade in hos henne istället, när hon var preggers med deras andra barn! Intriger, intriger!

 

Juste 2. Jag har totalt tappat bort mig i släktträdet (blir ju inte bättre av att skiten inte vill ladda ordentligt). De kan gifta sig med släktingar for all they know.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, jäklar kalle är riktigt sexig

2011-01-28 @ 10:02:34
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0