The Game - Neil Strauss

Datum: 2011-01-27 | Tid: 22:38:51
Jag har spenderat hela min dag med att sträckläsa The Game, skriven av Neil Strauss. Trots att det är en bok som basically handlar om hur man manipulerar kvinnor till att vilja ha vem som helst som kan tricksen, och får kvinnor att framstå som dumma dockor som faktiskt går på det (!), så tycker jag att boket är sjukt underhållande.


Kan inte riktigt släppa ifrån mig den, även fast jag samtidigt sitter och kollar på någon form av unrated version av Not Another Teen Movie. Dock så sitter jag och läser den i PDF-fil, så jag funderar på att köpa den i riktig form. Digitala böcker är inte riktigt min stil.


Kommentarer
Postat av: elinelin

fett spännande... tror du den fungerar åt andra hållet också? lixom mot killar... hehehheh

2011-01-30 @ 19:15:31
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0