Skins Generation 3

Datum: 2011-01-27 | Tid: 13:48:00


Idag sänds det första avsnittet av Skins Säsong Fem, på Brittisk TV. Detta betyder att imorgon har jag ett helt nytt Skins-avsnitt att kolla på innan mysig middag med jäntorna.

Efter det dramatiska slutet med G2, så var jag lite skeptisk över G3, och orolig för hur de ska fortsätta driva serien på ett nyskapande sätt. De må ha nya karaktärer, men i slutändan kommer ändå alla vara likadana. Detta är något jag oroar mig för varje gång de byter ut casten, trots att jag första gången blev totalt överbevisad när Säsong 3&4 var så otroligt bra!

Jag bara hoppas att de lyckas göra säsong 5&6 precis lika bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

farao, skeptisk är jag...

2011-01-27 @ 21:44:17
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0