Farväl rikedom!

Datum: 2011-01-27 | Tid: 03:00:00

Jag blev så himla trött på att springa omkring i ett hus med tre våningar (som jag inte ens byggt själv och därför inte känner mig hemmastadd i, även efter tre generationer). Och ville börja om utan att riktigt börja om. Så jag tog Hannah och hennes älskling och lämnade resten av familjen (en bror + fru & barn, en mamma, och en tvillingsyster) och flyttade till förorten, iväg från rikemansområdet med stora, överflödiga hus och pooler!

 

Nu bor det i ett litet men mysigt hus, som har en trädgård och en altan man inte går vilse på. Två söner har de också, med namnen Sheldon och Howard (för jag satt och kollade på The Big Bang Theory när båda föddes och jag orkade inte komma på något jättefyndigt).

 

Så långt tog åtta timmars spelande mig...Yes really.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0