Tio anledningar till att igår var en värdelös dag

Datum: 2011-02-23 | Tid: 13:33:25
  • De var sega på UM
  • De var sega på apoteket
  • Jag missade bussen med en minut
  • Jag skulle komma för sent till jobbet hur jag än gjorde
  • Jag kom ännu mer försent för att en lastbil hade fastnat precis vid uppfarten till motorvägen och bussen bestämde sig för att åka långsamt igenom halva Tyresö för att komma ut till andra sidan
  • Det var kaos och stressigt i kiosken på grund av dålig dynamik
  • Alla mina tre kioskbiträden klagade på att jag varit otrevlig
  • Jag hade 1000 kronor minus i kassan (som sen löste sig)
  • Kulan på tungpiercingen lossnade
  • Kulan på tungpiercingen åkte ner i avloppet


Kommentarer
Postat av: A

Älskar den tillhörande bilden till ämnet! ;)

2011-02-23 @ 14:04:54
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Bella

nämen :/ usch då, det låter inte så skojjigt! hoppas du har haft det bättre idag :)

2011-02-23 @ 19:13:51
Postat av: Kim

inte direkt, tappade och spärrade mitt kort xD

2011-02-23 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0