Misfits

Datum: 2010-09-13 | Tid: 13:13:13

Igår i min söndags livet-är-så-värdelöst-tristess så bestämde jag mig för att titta på en film som involverade Rupert Grint och hon som spelar Lindsey i Angus, Thongs and Perfect Snogging. På något sätt så hittade jag en serie vid namn Misfits. På grund av nämnd tristess så bestämde jag mig för att ladda ner den, den verkade ju ganska skön.

Jag ångrar mig inte.

Sträckkollade igenom alla sex avsnitten av säsong ett. En säsong fylld av skratt, mer skratt och sen lite seriösa saker, lite våld, lite blod och en snokande kvinna.

Misfits handlar kort och gott om fem ungdomar som alla håller på med samhällstjänst och en dag råkar ut för en storm. Hagel som förstör bilar osvosvosv. Efter det så märker de att de har fått underliga krafter. En är tankeläsare, en är tidsresande, en kan bli osynlig och en kan få alla att bli helt överväldigade av upphetsning. Och sen har vi Nathan (som är min favoritkaraktär) som till synes inte verkar ha fått någon kraft, och försöker komma på vad det är, samtidigt som han är otroligt sarkastisk och grov i munnen. Love it!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, kanske kan va nåt för mig :)

2010-09-13 @ 14:04:57
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0