Titta på detta

Datum: 2010-11-30 | Tid: 14:26:21
När jag och ett gäng andra muppar var på Gullmars efter en typisk afterwork, så var jag äckligt sugen på pommes (som Malin köpte till mig och i och med det startade hela Sugar Mommy-grejen) så vi drog till den där lilla saken i hörnet på Gullmarsplan och köpte mat.

Då kom en kille in och frågade om han fick fota mig. Han försökte dokumentera nattlivet i stockholm. Jag såg ingen anledning till varför han inte skulle få det, så jag satt där och såg "neutral" ut och väntade på mina pommes.

Anledningen till att jag tar upp detta är för att igår när jag kom hem efter en evighet borta, så hade jag fått ett mail från nämnd kille, med bifogad bild. Jag hade i princip glömt bort hela incidenten, men det var ju en kul sak att göra.

Foto: Erik Viklund

Förutom den där hårslingan som är trollface och hänger ivägen så tycker jag ändå att det blev helt okej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0