A blur of motions and emotions

Datum: 2010-07-18 | Tid: 22:17:37
Igår så var det fest gånger två!
Först så var vi hos Oskar och grillade och hade det trevligt. Vi spelade drickspel och lyssnade på musik, samtidigt som antalet personer på plats ökade.
Vid tolv ungefär så drog jag in till Slussen där jag mötte upp Robin och Jonas och massor av andra som jag sett i skolan typ några gånger, och några jag aldrig sett förut. Den festen gick mest ut på att åka buss eftersom ingen visste vart vi skulle.
Jag och Robin hade djupa samtal och han sov över hos mig. Äta jordnötsringar och kolla på youtube/tv/en svart kille som äter kyckling väldigt glatt/skins när man egentligen ska sova!

Åh, och det står en vägskylt i mitt rum. En sån där, vägarbete pågår. Vi hittade den trashed vid Bergfotens skola så vi tog med den hem. Igår var det fett kul, idag förstår jag inte ens vad den gör här!
Men men, det var najs anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0