The Sims 3

Datum: 2010-09-01 | Tid: 01:40:24
Jag hade tråkigt efter att jag kom hem från matten, så jag bestämde mig för att spela The Sims 3. Bad decision. Really bad.
Har suttit sen dess (ca 8-9 timmar) och spelat. Har skapat en kille som är brandman, har en fru och sex barn, varav tre av barnen är trillingar (ELLER HUR! Men det funkar i alla fall, och jag tror jag vet hur man ska göra). Fyra av barnen är tjejer och två killar. Jag valde att döpa tjejerna till Rain, Sunny, Cloudy och Snow (überdålig fantasi, jag vet) och killarna till Levi och Diesel.

Det roliga är att Sunny på något sätt blev blondin. Sån jävla ironi!
Nåja, ska försöka lista ut var alla bilder tar vägen and shit! Hade en print screen på trillingarna, men den försvann!

Kommentarer
Postat av: Cam

hur gör du trillingar? :O

2010-09-01 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0