På begäran

Datum: 2010-08-12 | Tid: 17:36:21



Alex begärde att se mitt boktorn som står på mitt nattduksbord och väntar på mig!
Jag, toffel som jag är, var inte sen att lyda!

Den vänstra bilden är hela högen, innan jag averkade de översta (inte den längst upp, det är ett evighetsjävlaprojekt), och den till höger är det jag jobbar på atm!

  • Emma - Jane Austen
  • Linger - Maggie Stiefvater
  • Fallen - Lauren Kate
  • The Dark Divine - Bree Despain
  • Taking the Plunge - Helen Bailey
  • My Worst Best Friend - Dyan Sheldon
  • 13 Little Blue Envelopes - Maureen Johnson
  • How to Make Anyone Fall In Love With You - Leil Lowndes
  • The Good Girl's Guido to Bad Girl Sex - Barbara Keesling
  • Just Listen - Sarah Dessen
  • Sense and Sensibility - Jane Austen
  • Wuthering Heights - Emily Brontë
Jag har någonting att göra i alla fall! :D


Kommentarer
Postat av: A

Ooouh! Tack så mycket! Känner mig lagom tillfredställd nu! :D

2010-08-12 @ 17:37:44
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Bella

Du har ju dark divine, men har du första boken? Den jag köpte? ( Kommer inte ihåg vad den hette)

2010-08-15 @ 19:11:46
Postat av: Kimpa

första boken? :o

2010-08-15 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0