Mitt i smeten!

Datum: 2011-01-08 | Tid: 00:35:19
Fanta lemon. Ostbågar. Godis.
Och sen två små flickor som exalterat Googlat allt de behöver veta om sin resa till Japan (och lekt omkring med street view i Google Maps).

Bella kom över för att kolla upp hur tåg och sånt gick från Narita Airport, och sen kollade vi omkring och insåg att vi inte kunde ha fått ett bättre hotell. Vi som trodde att vi skulle ligga ute på vischan någonstans som jag har gjort med mina Londonresor, men istället har vi hamnat mitt i smeten med både Shibuya, Harajuku, Akihabara och Roppongi i närheten (tunnelbane-wise, det är inte som att vi kan gå dit).

Dessutom så insåg vi att Foki hade åkt samma tidpunkt som oss förra året, och därför kunde vi lätt kolla igenom hennes blogg för att hitta tips om vart man ska gå, och vad man ska göra.

Fantastiskt! Längtar så!

Nu är det dock dags för mig att ägna mig åt mina mer kreativa läggningar.
Ska sätta mig och skriva tills fingrarna blöder eller jag känner att det är dags att gå och lägga mig! Kan inte bli mycket mysigare än vad det har varit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0