Jag är inte orolig längre

Datum: 2011-01-28 | Tid: 14:39:46

Redan efter tio minuter in i första avsnittet så insåg jag att de har gjort det igen!

Skinsförfattarna har på något sätt lyckats ta ett gäng helt nya karaktärer, som skulle kunna bli så passé och likt de andra två generationerna, och tvistat om dem totalt!
Jag tror att generation tre kommer vara den mest skruvade av alla, just för karaktärerna är så starka.

 

(SPOILERVARNING!)

Första avsnittet handlade om Frankie, tjejen som flyttade från Oxford till Bristol och gör entré på skolan på en permobil (classic!). Under den tiden får man även bli introducerad till resten av karaktärerna och snabbt inser man vilka man kommer gilla under seriens gång, och vilka man kommer vilja skjuta i huvudet!

 

Mhmmm...längtar tills nästa avsnitt!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej söt!



Gissa vad jag har köpt!?

2011-01-29 @ 11:50:38
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0