Strandad i Stockholm

Datum: 2011-02-11 | Tid: 19:30:57
När det är snöstorm så stannar Stockholm. Det bara är så, finns ingen förklaring till varför, förutom att SL inte kan förbereda sig ordentligt. Någonsin.

Nåja.

Igår var en helt hemsk dag. Var så otroligt trött, och allt verkade bara gå totalt åt helvete på jobbet, och det var inte bara jag som tyckte.
Till slut blev jag så arg och frustrerad så jag bestämde mig för att gå till hotellet för att dricka bort min ilska. Men när vi kom dit så hade jag inga pengar och tappade totalt suget.

Värre blir det när JW kommer och frågar; "Kim, hur ska du ta dig hem? Alla bussar är ju inställda!"
Mycket riktigt. Vartenda jävla transportmedel till Tyresö (och annan söderort) har ställts in. Jag, Elin och Ivar, som alla vill hinna med tunnelbanan, men missar den, promenerar från Globen till Medis där jag blir avlämnad, eftersom jag har övertalat Nico att jag ska våldgästa honom eftersom Stoffe "var i nacka", men säkert var hemma och inte orkade med mig.

Så jag blev räddad av Nico och fick spendera natten där. Och som tur var så var det ju lite lättare idag. Om än inte helt fixat, men framkomligt i alla fall.

Haha.

Kommentarer
Postat av: elin

ja det måste vi göra!!! :D

2011-02-11 @ 20:23:14
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0