S05E02

Datum: 2011-02-04 | Tid: 17:04:30

Denna gång handlade my beloved Skins-avsnitt om ze metal head, Richard, som är helt insatt i sina egna vägar och tankegångar. Även fast jag tycker om honom som karaktär i serien (aldrig varit någon som honom förut), så har jag ändå väldigt svårt för honom, just för att han är så inbiten i sina vanor och vägrar inse att det finns andra sätt än hans.

 

Även fast jag inte vill erkänna det, så var avsnitt två lite av en besvikelse. Det verkar som om de tänker totalfokusera på en karaktär i varje avsnitt och ignorera de andra. Det är inte alls som de var i de tidagare säsongerna där alla andra var delaktiga så man fick en chans att lära känna dem innan "deras" avsnitt kom, och då avslöjade ett problem eller ett hinder.

 

Det är så mycket som spelar roll. Fast jag vet att även om det bara kommer gå utför (hoppas inte!) så kommer jag ändå sitta varje fredag och kolla, för vare sig eller så är det fortfarande skins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0