we'll be young forever

Datum: 2010-09-25 | Tid: 13:11:37
Gud vad jag älskar när saker och ting inte går som planerat. Ibland älskar jag det med ironi, ungefär som hur mycket jag älskar kolera, och ibland så älskar jag det faktiskt på riktigt. Igår var den sån dag som gick under den andra kategorin, när det oväntade kan sluta så bra att man lämnas med en glad känsla i kroppen.

Låt mig berätta!
(Det är inte som ni bestämmer...jag berättar ändå, mouhaha mouhahah)

Kvällen började med Alex inflyttningsfest. Jag var medveten om att de andra skulle gå ut senare, men jag skulle/hade inte råd att gå ut och festa byxorna av mig. Så jag klädde mig väldigt slappt i baggy jeans och en t-shirt och tjocktröja. Men väl där så blev jag övertalad att följa med, så jag lånade en kjol och ett linne av Alex, men sen tog jag på mig t-shirten igen som för övrigt var en sån där equalizer. Filippa hade högklackar som jag lånade och av bar det till Nype där Katti had fixat in oss gratis.

Vi såg massa av välkända ansikten, inte bara från våra egna Tyresöhood utan vi såg Kissie och Bobby from mammas pojkar. Sen spelade vi en video om vad vi tyckte (alla sa bu). Jag var i princip nykter. Så vi dansade, hittade en strippstång, dansade lite till och min tröja var en stor success! Asmånga kom fram och sa att den var cool (eller sa det när jag pressade mig förbi), och så såg man hur i princip alla stirrade eftersom 1) Det var en blinkande tröja (ooooooooohohohooo) och 2) Den missmatchade resten av min outfit.

Men jag hade kul, trots att jag tappade bort alla typ hela tiden och stod och dansade med några randoms. Efter ett tag fick jag för mig att jag skulle leta efter Bella eftersom hon hade alla mina saker och om hon hade dragit så vore jag screwed. Precis när jag går ut från det ena dansgolvet så kommer de mot mig (hon och Elin). De hade tydligen letat efter mig också!

Vi drog runt ett, och då såg jag att Goffe hade ringt mig, så jag ringde upp och gick från Stureplan till Rådmansgatan i mina klackar som gjorde skitont, och satte mig på Dovas med honom, Adde och Alex och två brudar jag aldrig sett förut. Det var awesome, satt och tog igen tid, röjde lite till musiken osv.

Blev skitglad när Goffe och jag skulle dra (Alex och Adde drog i förväg). för då sa den ena tjejen att vi borde ses igen för att jag var skön. Har aldrig fått det berättat för mig, så jag vart skitlycklig och sa att vi fick styra upp någonting när killarna var med, eftersom vi inte kände varandra. Åkte till Slussen med Goffe, träffade Elias vilket var bra eftersom Goffe pratade i telefon med Camilla som hade försvunnit spårlöst under kvällen och ingen hade sett innan de drog.

Satt på busshållsplatsen och väntade på Goffes taxi och sen gick jag och Elias hem. Tog chips, satte på en film och somnade.

Helt jävla perfekt kväll. Nykter

Kommentarer
Postat av: Sara

synd att min tosse bor i sala, annars hade de kunnat bli valpbästisar!

2010-09-26 @ 19:12:53
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0